BOURDEILLES

Château de Bourdeilles

Semaine du 27 au 31 mars 2017

SEMITOUR a invité LOS MENEITRIERS DE LA COMBA à animer les après-midis de la semaine du 27 au 31 mars au château de BOURDEILLES. LA BOURREE VERNOISE et LOS DROLLES DE LA BEURONA ont accompagné le groupe de Biras.

En ce lundi 27 mars, les musiciens avaient à peine entamé le premier morceau de musique que, déjà, des danseurs occupaient la piste de danse.

Notre rôle ne se résuma donc pas à présenter nos danses mais aussi à valser avec les convives et à leur apprendre "Le saut de la rivière", "Le branle du rat", la mazurka... Nombre d'eux furent volontaires et l'ambiance fut très chaleureuse.

Les histoires de Michèle, les chansons d'Annie et de la chorale captivèrent tout un chacun.

Les applaudissements fournis et les visages rayonnants de plaisir furent notre récompense.

Un superbe après-midi !


BORDELHA

Chasteu de Bordelha

Setmana dau 27  au  31 de març 2017

SEMITOUR a convidar «  LOS MENEITRIERS DE LA COMBA » a animar los après-miegjorn de la setmana dau vint-e-set au trente-e-un de març au chasteu de Bourdeilles. « LA BOURREE VERNOISE » e « LOS DROLLES  DE LA BEURONA » an acompanhat lo groupe de Biras.

En 'queu diluns vint-e-set de marçs los musicaires avián a pena eitamnat las prumieras notas de musica que, desjà, daus dançadors, ocupavan la pista de dança.

Adonc, nòstre ròtle ne se resumat pas tant solament a far veire nòstras danças folcloricas mas tanben a valsar emb los convidats e lor aprener : « lo saut de la ribiera », « lo branle dau ra » , « la mazurka » ….. Beucòp fugueren volontaris e l'ambiança fuguet plan chalorenta.

Las istòrias de la Michela, las chançons de la Annie e de la corala captigueren tot lo monde.

Los nombros clapadis e las minas rejauvidats de plaser fugueren nòstre recompensa .

Traduction : Jacques LASCAUX


Le 1er jour

Le plaisir de danser et d'écouter.

Lo plaser de dançar e d'escota


Le plaisir de regarder et d'écouter.

Lo plaser d'espiar e d'escota


Les jours suivants